Monday, January 22, 2007

Färg i vardagen

Jag har en ny älskling. En ny favorit i bloggvärlden. Denna charmiga tjej har fått mig att idag skratta högt tills tårarna rann utför mina kinder och jag svettades så mycket att jag tvingades ta av mig tröjan. På ett charmigt och slagfärdigt sätt skildrar hon sin vardag med ett så härligt språk att jag vrider mig igenkännande av skratt. Man bara måste älska henne. Hon har en humor alldeles i min smak. Det är fruktansvärt skönt skratta så, från djupet av hjärtat.

På tal om människor som får en att skratta så måste jag även rekomendera Erlend Loes bok "Naiv super". Även han skönt träffsäker.

Rekomenderar er varmt att besöka följande blogg:
Ha en skön dag!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men vi vill ju veta men hon e! Du kan inte bara säga A! Vill skratta med dig.

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

jaha, B= Erina?

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home