Sunday, April 29, 2007

Jag älskar er mina underbara, ljuvliga vänner! Ni vet det redan. Ni är färg i min vardag! Sann glädje!

Har varit i Sthlm i helgen. Ska flytta dit. Det är lite ångest då mina vänner och stor del av min familj befinner sig i Gbg. Men inget behöver vara för alltid. Vi prövar, så får vi se. Men saker börjar ordna sig... falla på plats. Det är gott. Och Gbg ligger bara tre timmar (med x2000) bort.

Jobb, lägenhet, frid, harmoni, flytt... det är mkt nu. Separationsångest. Men er kärlek lever man gott på. Det är en sådan rikedom att ha vänner, nära vänner. Vänner som skrattar med en när man skrattar och gråter med en när man gråter. Jag är rik!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis gumman till jobbet!! Jag förstår dina tankar, men det är alltid utvecklande att prova någonting nytt. Som min pappa säger: "man lär sig alltid något när man far utanför gränsen" Sanna och trogna vänner kommer gladeligen och hälsar på, det vet du! Brorsan är riktigt glad att du blir stockholms-bo, han saknar det familjära, sen så får ni ju mera tid till varandra. Du kommer få det superbra! Du med din sociala kompetens kommer passa in och trivas mycket bra i huvudstaden. Saknar dig, vi hörs snart. Love!

2:58 PM  

Post a Comment

<< Home