Friday, May 04, 2007

Harmoni...

Snart flyttar vi till el sthlmo. Jag känner mig själv, jag vet vad som krävs för att jag ska trivas...
förrutom min love så behöver jag hitta en lägenhet där jag känner frid och harmoni, glädje. Jag känner det direkt jag kommer in i en lägenhet. Glädje... eller ångest. Jag vet direkt om jag kan trivas där. Det behöver inte vara stort och inte flott. Men den måste vara ljus, rymma känsla.

Jag måste också ha något att göra, jag har det nu. Jag ska rita. Det känns nästan som ett skämt, tänk va glatt... jag ska få betalt för att rita. Jag ska försöka göra det bra. Problemet är bara att jag har en del träning att göra... men hey,... lite utmaning...det behöver man ibland. Tack för hjälp och ledning till mod Sam.

Vänner (Friends), hope to see you all a lot in Sthlm this fall. Always welcome! (I write in english so everyone can understand) :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home