Thursday, January 19, 2006

En hälsning från Usa...


Att komma till ett annat land ger mig alltid en skön känsla. Trots att jag när jag anlände Washington missade ett plan och tvingades sitta fem timmar på flygplatsen och bara studera alla människor som kom och gick...efter resan från Sverige var jag för trött för att ens orka läsa.

Det var dock desto skönare att efter en lång dag anlända Cleveland och se Magdalena igen. Vi har ljuvliga dagar här, bara myser, promenerar mycket, dricker mycket kaffe och pratar. Utforskar omgivningen och umgås med trevliga människor. Har idag handlat (rätt mycket) på Abercrombie and Fitch.

Pa måndag åker vi till New York, ska bli väldigt, väldigt kul! Jag njuter för fullt.....

4 Comments:

Blogger Pao said...

BABY! GUD I HIMLEN VA JAG SAKNAR DIG.. DENNA OÄNDLIGA TOMHET..ATT DEN KAN VARA SÅ STOR..
DU ÄR SAKNAD!! KOM HEM...
Men jag är glad att du har det bra där borta på andra sidan kontinenten.

KÄRLEK I MASSOR TILL DIG FRÅN ETT KALLT OCH SNÖ FYLLT MARSTRAND OCH SVERIGE

9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello my star!Vad härligt att höra från dig! Låter som att allting är toppen! Spännande med N.Y!! Här är allting som vanligt. Igår hade vi vinterns kallaste dag 27 minus!! Min cykel kändes som den rullade på sten! B@B har anlänt till sverige, de hade haft en bra resa! Larry har uppnått en ålder på 25! Ja, du ser.. det händer något nytt varje dag.... Hoppas att din tid räcker till för att se så mycket du kan! Glöm inte att ta mycket foton! Jag vill höra om allt sen! Saknar dig goding! Hugs and lots of love!

1:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Have I ever told you I love you?

10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tja Linda.
Vi har nu varit hemma i en vecka och det e rätt skönt att vara i gbg. Man hade ju en toppen tjej att komma hem till. Ha det toppen i USA och hälsa FBI från mig. Ses snart. Kram m

10:35 PM  

Post a Comment

<< Home