Wednesday, December 21, 2005

Warm wishes



Önskar er alla en alldeles underbar och avkopplande jul! Tackar Gud för mina vänner och ber att ni alla ska få känna er precis så älskade som ni är! En extra bön skänker jag till dem som är ensamma eller orkeslösa, till de sjuka eller hungrande. Hopp i en hopplös tid, frid i en orolig tid, glädje i en sorgsen tid, vänner i en ensam tid, mod i prövning och kärlek till er alla.

Till er som är nära och till er som är långt borta... En riktigt GOD JUL!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

GOD JUL allra käraste syster, hälsa familjen!
Jag o brorsan slog in julklappar igår, försökte att pricka in något tokigt rim, men det blev bara en hel del skratt istället. På tal om skratt, så vaknade jag i natt av att jag skrattade i sömnen! Härligt att vakna o känna sig, glad , stolt och pillimarisk.. nu är jag så där igen..som ett litet frö..

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home