Saturday, January 28, 2006

Washington DC

Fem timmar i Washington... den här flygplatsen börjar kännas otroligt välbekant efter min
väntan på väg TILL Cleveland. Har suttit på Starbucks och druckit kaffe och drunknat i "Da Vinci koden" (Tack AM). Tack och lov är flygplatser otroligt trevliga platser att vänta på (när man nu måste vänta...) det finns relativt mycket att strosa runt och titta på, för att inte tala om nöjet att bara sitta och studera människor och deras relationer... alltid tidsfördrivande.

På väg hem... mina veckor här har varit underbara! Vila blandat med nya upplevelser, nya platser och goda vänner är "kind of" oslagbart... :-) Tror att jag nu är mer redo att börja mitt nya jobb på måndag. Mer inspirerad, har mer kraft och är även gladare. Ett välförtjänt Tack till Magdalena, Jeff och Tim!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Välkommen hem, systra mi!!! Slå en signal, så att jag får höra om din tripp :-) Jag har målat om i köket! Gjort en röd fondvägg samt vitt där köksbordet står. Jättefint! Idag har jag varit på stan o spenderat en del av julklappspengarna på Lexington-prylar. Nästa vecka ska jag få mitt vardagsrum omtapetserat. UT med det GAMLA o IN med det NYA :-) Kul kul! Kärleken frodas o jag är så glad!!!

Varma kramar! /Hea

1:20 PM  

Post a Comment

<< Home