Wednesday, February 22, 2006

Goa, kreativa känsla...

Att på väg till sitt skrivbord på jobbet mötas av en designer som ligger på golvet och ritar på en tröja, massor med kläder, färgkartor, pennor... det är underbart. Jag blir alldeles glad! En sån liten sak, men det var nog faktiskt då det slog mig... det här blev så rätt. Tillbaka till mitt ursprungliga jag. Min konstnärliga sida som länge känts undanskuffad av så mycket annat har börjat vakna till liv... och jag njuter. Njuter för att det är så mycket jag, jag känner livsglädje av färger, form och skapande. Skönt också när man börjar kunna slappna av och känna att man faktiskt vet vad man ska göra. Jag mår bra!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det glädjer mig lilla clown! Att du hittat tillbaka till ditt barnasinne. Man tror att man är utelämnad till sina egna val och sitt eget förnuft, men så ser man i backspegel en hand som är större. Han leder i sin osynlighet...
Keep up the good work!
YOU`RE WILD!!!

9:13 PM  
Blogger Chappolina said...

Ha,ha,ha,ha....

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sounds great little lindsy! Visst är det fantastiskt när man helt plötsligt upptäcker att gamla intressen rycker tag i en och att en känsla av det egna jaget stärks och man vill bara producera... Ungefär så var det när jag tog upp volleybollen igen! Dock blev det bara en halv säsong denna gång för att jag slog sönder axeln...men men det var det värt... (eller kanske inte) Nu har min Fredrik föreslagit att vi ska ta grönt kort till sommaren, så jag kanske blir en golf-tjej ;-) visserligen tror jag att jag har bollkänslan, men mitt supertaggade idrottsspyke kanske inte gör sig så väl på en golfbana... "spelar du golf? ett härligt spel" (Sällskaperesan) Jag tänkte att du kanske kan bli min caddy på livstid? :-) Skulle behöva det *ödmjukhet*
Nåja nu vill jag önska dig och alla andra som läser din blog en härlig helg, med närvaro, glädje och mycke kärlek!
Love you baby!

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home