Saturday, February 11, 2006

Morgon vid havet...

Vaknar upp och solen lyser in genom fönstret. Jag befinner mig vid havet så en morgonpromenad runt ön känns som en lysande ide, underbart att sedan komma in i värmen och äta frukost. Jag har sagt det förut och säger det igen, det är underbart att när fredag em kommer åka direkt från jobbet och ut till lugnet och ron. Allt är stilla, borta är bilar och avgaser. Inget skränande ljud från människor som skriker och skränar utanför fönstret. Fridkänslan är total. En av mina bästa vänner har precis skaffat en mysig lägenhet alldeles vid havet. Skönt för mig att hon uppskattar sällskap och jag uppskattar hennes. Frisk luft och god vänskap... skön helg.

1 Comments:

Blogger Pao said...

SÅ underbart att ha dig hos mig - Mi casa e tu casa amore mio! Det vet du. Alltid välkommen till marstrand, till mig och till dalli. Havet är speciellt, och säga vad man vill, men det sprider lugn och en fridfullhet som gör att man aldrig vill lämna det. LOVE YA SIS
Pao

5:46 PM  

Post a Comment

<< Home