Thursday, February 16, 2006

You say jump...



Efter åtta månaders frånvaro har jag nu i veckan återtagit min plats på gymmet... snacka om att man tappar då man inte aktiverar sig. Jag och Ly har dessutom fått en ny tränare som älskar diagram och tabeller ...hmm. I går vägdes vi på fettvåg för att se hur mycket fett man har och hur det fördelar sig över kroppen när man går upp i vikt. vågen mätte också muskelmassa på var enskild kroppsdel. Avanserat. Det som kan konstateras är att det känns i min kropp att jag börjat om, efter att legat på latsidan för länge... varje skratt, varje rörelse gör ont.

"Aldrig har jag någonsin sett något vilt ömka sig, ihjälfrusen faller fågeln från sin gren utan att någonsin ha tyckt synd om sig själv..."
Konstanterande: Not too wild..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home