Wednesday, May 31, 2006

Tvärsäker...?


Alla människor har sina sidor... en av mina är att jag har lite väl lätt att vara tvärsäker, att låta som att jag bara VET att jag har rätt. Irriterande kan man tycka. Jag vet.
Igår hamnade jag i ytterligare en, eller två faktiskt, diskutioner där jag var för säker, för fort. Erkänner, kryper till korset... Kosika tillhör Frankrike. Så är det... tydligen!
Detta trots att Korsika finns att finna under semesterorter om man söker på Italien och platser.
Men jag ger mig. Så var det sagt. Sorry Josh...

Och Gusten, det kan mycket väl vara tre år... jag har hört fem.. men jag kan ha fel... eller så är helt enkelt gjort gjort...

Hur som helst går dagens puss till Josef och Sofia!
Chip shop..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag måste medge att jag är smått tagen av din storsinthet. Jag menar, att bara erkänna att Korsika tillhör Frankrike... så där rakt upp och ner bara... Så totalt prestigelöst på något sätt. Jag och 60 millioner fransoser tackar och bockar :-)

/Josh

1:57 PM  
Blogger Chappolina said...

Ha, ha... ja är det inte nästan FÖR stort... Vet inte om jag hade mycket till val! Hälsa du så gott till dina landsmän ;-)

3:07 PM  

Post a Comment

<< Home