Wednesday, April 26, 2006

Meaningless..

"Always chasing the wind. Left with nothing in the end... It's meaningless..without you..
Living, but I'm not alive, without you..
The treasures I posessed is meaningless without you. Meaningless this treasures I posessed.
Only you can satisfy, only you can bring meaning to my life. Only you sustain my life.

Feeling you near is becoming clear, you 've got my attention. Focus my direction, overwhelmed with senses"
Anthony Evans

De perioder då jag blir för focuserad på mitt och mig förlorar livet sin tjusning. Allt ter sig efter ett tag meningslöst. I dag när jag satt vid datorn och svarade på ett jackprov tittade jag plötsligt ut genom fönstret och min blick fastnade på den klar blå himmelen. Då slog det mig...
-Guds storhet...den överväldigar mig!

Att titta uppåt och le, le för att jag vet att du finns där någonstans och du bryr dig om det som är vårt, i stort och smått finns du där. Oavsett när jag tycks glömma... eller när jag känner dig som närmast... i lycka och i olycka.
Det förgyller min tillvaro.
Du ler... jag ler...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home