Friday, April 07, 2006

Fredag, ljuvliga fredag!


"Unna dig ibland, att bara njuta!"
När veckan börjar nå sitt slut, fredag förmiddag gått över till fredag lunch, då är det inte mycket som kan få mig på dåligt humör. Att veta att man har en lugn, skön helg framför sig, solen lyser ute, lägenheten är nystädad och jag har bestämt med en kompis att vi ska ha en lugn, go fredagskväll... äta räkor & dricka ett glas vin.
Det känns lovande, sommaren är snart här och den lovar många kvällar på klippona med goda vänner, sköna stunder & just god mat. Så...
Unna dig ibland, att bara njuta!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha..ha..jag måste bara le.... "sommaren är snart här" låter helt otroligt...därför att när jag tittar ut genom fönstret på mitt arbetsrum ser jag en bauta-stor snöhög, massor med snöflingor seglar ner till marken, slaskiga cykelvägar och plogkanter som säkert mäter 70cm!! Det känns låååångt borta med sommaren... Även om det inuti mig finns en sån där härlig pirrande känsla, lite vårkänslor har jag allt!!! Det är en kombination av vår och kärlek! Det hörs liksom fågelkvitter i det romantiska norrland! Välkommen hit snart kära syster-yster!!

10:31 AM  
Blogger Chappolina said...

That's my friend is why you need to move down here again... ;-)
Inte ok med så mycket snö när man längtar efter sol och värme så mycket att kroppen skriker!
Kärlek till dig!

1:52 PM  

Post a Comment

<< Home