Monday, April 03, 2006

I en djungel av tapeter...


Jag befinner mig för tillfället i ett förvirrat tillstånd av att "behöva" välja nya tapeter. Att de som känner mig inser att det inte är något som sliter allt för hårt på mig förstår jag. Men det finns nämligen mängder att välja bland och med min "nya" personlighet fylld av beslutsångest kan ni ju bara gissa hur lång tid detta beslut skulle kunna ta! Har dock börjat känna mig riktigt glad över mitt förstahandskontrakt. Dock börjat kan ju låta konstigt... men med beslutsångest... jodå, då kan plötsligt till och med en så självklar sak som att tacka ja bli betydligt mer kompliserat än så... lita på mig. Att fixa och dona är ju helt klart något som ger mig en nästan orimlig glädje. Så japp, jag njuter... trots att jag nästan helt försvunnit i den djupa tapetdjungeln..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

So linda, zat is soo betchee, I lov it.

That is some grose probliem u have in your hands.

so, just a tip concerning ze wallpapers, be sure to pick ze ones u can keep in ze getto.

wouldn´t vant to zend zem nach auswitch do you?

//Bruno

10:34 PM  
Blogger Chappolina said...

ha,ha,ha,ha.... sååå, Bruno....
Du hast ein ganch wichtichen point hier.. Nein, Ich muste ein geplocken da Ich können in das getto gehaben... fur ganch long time..

so, danke fur deine tip, perhaps di deuche mode spetzialist haben ein minute fur ein gelocken on das wallpapieren.. Bruno is ser berumt fur sein geschöne fine taste.. ;-)

aus Wiedersehn Bruno!
Alles geluck with Paris Hilton!Soo, keep her.. or... send her to...??

7:25 AM  

Post a Comment

<< Home