Tuesday, April 18, 2006

Årets bästa helg!

Lördagen tillbringade vi ute på Särö med en promenad i skogen, vi blev sittandes på en klippa vid havskanten och pratade länge, solen lyste och värmde våra ansikten och som alltid är jag ytterst fashinerad av skaparens enorma konstnärssinne. Det är så vackert att det nästan gör ont i både kropp och själ.

Lunchen åt vi på Särös värdshus "blomstermåla", en helt fantaskisk påskbuffe med allt gott man kan önska. Därefter drack vi kaffe ute på den soliga bryggan. Länge satt vi och bara njöt över hur underbart skönt livet faktiskt kan vara ibland.

Dagen avslutades med en stunds vila i soffan hemma hos vår vän Carl och en sen middag bestående av allt från sill till räkor. Underbar dag med fantastiska vänner!
Måste helt klart gå till årets hittills bästa dag!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åååååååå...låter som en helt underbar helg! Jag längtar faktiskt efter äkta räkor fiskade på västkusten... lär få vänta ända till sommaren. Ikväll ska vi planera för en Mexiko-resa!! Jag kan knappt bärga mig!
Jag sa till din syster att boka in sista helgen i juni...då är det stadsfesten i skellefteå, det vore väl nåt för dig med!!?
Må väl och slösa med kramar till alla jag känner. Puss min sköna!

2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Halla vannen min! (ursakta avsaknaden av ringar och prickar...) Haller helt med Hea om sista helgen i juni! Om en utlandssvensk kan ta sig till detta viktiga evenemang nara polcirkeln, sa kan val du?!

Ar riktig sommar har nu med 24 grader varmt... Ska aka till West Virgina och forsranna i helgen med familjen. Du skulle vara med! Saknar dig massor!!!

Puss och kram,

Maggie

11:21 PM  
Blogger Chappolina said...

Ä, lägg av.... jag vill med!! Kommer nog snart över och leker med dig igen!
Du säger alltså att du åker hela den vägen BARA för denna festivala festlighet.. ;-) Nja... men visst, du har en poäng och det hade varit fantastiskt roligt. Får försöka lösa så vi får en riktig nostalgi helg!

Älskar er båda och dito saknar er!
Pussar och kramar

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Later underbart!:-) Ringer snart! Puss puss!! M

3:50 AM  

Post a Comment

<< Home