Monday, May 08, 2006

Socialtmonster...

I helgen blev jag kallad "ett socialt monster"... å vet du vad, det kan nog ligga något i det. Jag älskar att träffa mina vänner, folk jag bryr mig om. Det ger mig ett glatt humör och ny energi! Dock behöver jag egen tid, för mig själv, men när jag haft den tiden då älskar jag att umgås!
Att bara möta upp goda vänner en stund och se deras goda ansikten, det värmer hjärtat. Att ta sig tid och bara sitta och snacka över en kaffe i flera timmar, det värmer.
Att samla alla sina goda vänner i ett stort trädhus, äta god mat och bara hänga... länge...det tycker jag hade varit fint!
Socialt monster...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

M-m, mycke' hanga i sommar tycker jag! ;-) Har bokat biljetter nu! Kommer den 28 Juni!

Puss, puss,
Majvor

1:42 AM  
Blogger Chappolina said...

GLAD! Du e mer än välkommen! Miss u! P&K

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Din beskrivning av att vara ett socialt monster, är precis som jag också kan känna. Det är tur att goda vänner finns! Tror att det är en gåva att kunna känna sig bekväm i den "egna tiden" också!
När kommer du uppåt, kära syster? Jag undrar så....
Pussiluss!!

12:22 PM  
Blogger Chappolina said...

God morgon vackra norrlands syster!
Tror jag ev kommer till festivalen annars entrar jag inte norrländska skogarna förrän i augusti då jag har semester! Längtar efter dig!
Kram

6:23 AM  

Post a Comment

<< Home