Tuesday, June 06, 2006

Egg & milk

Jag har ett nytt favorit cafe, "Egg and milk" som ligger på Ö. Husargatan, nästan uppe vid linneplatsen. Detta amerikanska, charmiga ställe serverar såväl alla tänkbara sorters bagels, självklart gott kaffe, ägg och bacon, frukt och flingor, pannkakor, amerikansk brunch & frukost.
Personalen är klädsamt klädda i rosa, gammeldags "drive-in-amerikansk-film-cafe-dräkt" om ni förstår vad jag menar (annars kommer ni att göra det när ni varit där). Enda nackdelen är att de har bara öppet till kl tre. Dock rekomenderar jag å det varmaste ett besök med häng på denna annorlunda, charmiga plats. Enjoy..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja ma hon leva, ja ma hon leva, ja ma hon leva ut i hundrade ar!!!
Halla mysan! Fick ditt automatsvar fran emailen att du ar utomlands, minsann! MYS! Onskar jag var dar!
Ville bara skriva och onska en underbar fodelsedag till dig min van!

Stor kram,
M

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home