Thursday, July 06, 2006

Tennis hela veckan...

I morgon drar vi ner till Båstad för att jobba under Swedish Open tävlingarna. Det kommer bli mycket jobb men trivsamt nog så har vi en tillhörande trädgård med fin fina grill möjligheter där vi bor. Stranden ligger nära så avsvalkande bad och chans för lek finns. Det är det sköna med sommaren, allt blir så mycket gladare och skönare.

Jag kan tycka att det finns en viss charm i att så mycket folk samlas för att tävla eller titta på dem som tävlar men ska jag vara helt ärlig så är jag inte så värst intresserad av tennis. Det kan hända att det har ändrats efter följande vecka men just nu är det så det ligger till. Hur som helst ska det bli kul med lite omväxling. Om någon är tillräckligt tennisintresserad för att följa tävlingarna på tv så spana in funktionärernas kläder...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej baby!
självklar ska vi spana in kläderna!! Kan t o m hända att vi får se dem live! Vi åker ned till malmö och tanken är att vi passerar båstad! tänkte överraska!!:-)

10:32 PM  
Blogger Pao said...

saknar dig baby.. önskar jag varit med dig där o haft lite skoj, det hade jag behövt! När du kommer hem måste du lova att vi ska leka - det va så länge sen o jag saknar dig så! Va rädd om dig!
kisses and hugs grinchen

11:56 PM  

Post a Comment

<< Home