Tuesday, July 18, 2006

Värmebölja

Det finns något som gör mig glad och allmänt uppåt. Helt enkelt infinner sig ett grundtillstånd av lycka. Det kan vara saker som känns tunga och förvirrande men någonstans föds en strimma av hopp och känslan att allt kommer att bli bra.

Solen, värmen och löften om att värmen kommer hålla i sig gör att allt känns fint. Jag laddar mina batterier. Jag njuter så obeskrivligt av, nej inte bara av värmen, av hetta! Eller jo, värme såklart, men utsvulten som man är efter allt för lång tid utan värme så vet man bara att det var på tiden. Längtan efter sol och värme är ett ständigt återkommande ämne i min mun, jag vet. Men just därför måste nu bara denna hyllning komma.
Tack gode Gud för solen... och värmen!
Tack...

1 Comments:

Blogger Pao said...

Och tack för dig.. och att du finns vackra människa!
Puss mini grincehn

7:32 AM  

Post a Comment

<< Home