Saturday, May 12, 2007

To the creator... thanks!


Jag blir glad av kreativitet, av skapande. Av vackra bilder, vacker natur. Storslagna miljöer. Schysst inredning, fina teckningar, kritor, pennor, papper, välskrivna texter. Det har alltid varit så. Nu är det klart, jag ska få arbeta med att rita. Det gör mig glad! Min vän Elin är duktig på ta snygga bilder, jag tittar på dem ibland när jag behöver bli extra påmind om livsglädje och få perspektiv på vad jag vill prioritera, därav idag en hyllning till Elin. För härliga fotografier... och glädje. Thanks! Och till Sam, för pådrivande av yrkesval, till Nick för hjälp och stöd. Love...

2 Comments:

Blogger Amelie78 said...

Det er alltid så fint å lese i denne bloggen. Gjør meg glad! Inspirasjon, gjenkjennelse, ettertanke.

Takk!

A.

11:05 PM  
Blogger Chappolina said...

Tack va glad jag blir!
Ha en bra dag!

9:28 AM  

Post a Comment

<< Home