Friday, September 15, 2006

Ut i naturen...

Hösten är enligt min uppfattning en fantanstisk årstid att söka sig ut i naturen!
Promenera i skogen. Sätta sig vid havet och bara njuta av stillheten. Rida. Plocka svamp. Kratta trädgården (om man har någon). Passa på medan vädret tillåter att bara ta in den svala luften, lukterna, friden och kraften som faktiskt döljer sig där.

Fick ett sms häromdagen där det stod; "Hämtar dig kl 19.00 imorgon iförd joggingskor. Kapish?" Så igår 19.00 vankades löpning i Skatås, något jag aldrig tagit mig för själv, men desto mer tacksam var jag när jag in andades den fräscha luften i skogen. Tack broder för påtvingad men underbar träning! You're so fresh and so clean, clean...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

And so are you fit sis!!! Det var super och du vet att snart är det dax igen. Kapish!!!

1:05 PM  
Blogger Chappolina said...

Kapish! :-)

8:43 AM  
Blogger Pao said...

who´s the brother....??? hmm... nogat nogat.. vart tog du vägen.. kära lilla nogat.. sazzari sazzzari.. hi hi..

7:41 PM  

Post a Comment

<< Home