Thursday, September 21, 2006

Make a wish...

Vad vill du... Egentligen?

Om du fick önska helt fritt, utan begränsningar, vad skulle du önska då?

Var det hit du tänkt dig? Är det hit du vill? Eller har livet plötsligt ändrat riktning utan att du riktigt hunnit/tagit dig tid att inse att du varit alltför stressad och upptagen med ditt för notera att allt bara rullat på...

Eller är det just det som är så befriande? Att ibland blir det inte alls som man tänkt sig, men det blir kanske bättre... eller minst lika bra?!

Ibland blir jag påmind om att stanna upp för att reflektera över hur allt blev, om jag är nöjd eller om jag behöver tänka om, sno på klacken, för att faktiskt förverkliga det som en gång var min dröm.

Kom på idag, att det var länge sedan. Så jag tänker ta mig tid att fundera en stund, utvärdera... se om det är något jag vill ändra, eller om jag faktiskt är...
nöjd!

http://www.affarsvarlden.se/art/149326

0 Comments:

Post a Comment

<< Home